Избранные товары 0
0 Уже в корзине: 0
11:27:47 - 27.04.2024

Гарантія

У разі виникнення поломок або некоректної роботи придбаного пристрою Ви завжди зможете відремонтувати планшет, калькулятор, годинник або інший продукт  ASSISTANT в найближчому авторизованому сервісному центрі, які можуть здійснити і гарантійний ремонт планшета і іншої продукції ASSISTANT, і післягарантійний платний ремонт калькуляторів, годин і іншої електроніки.

Загальні положення

На всі товари ASSISTANT, надається офіційне сервісне обслуговування виробника, що передбачає безкоштовний ремонт і усунення неполадок в роботі пристрою. Термін безкоштовного сервісного обслуговування на конкретний товар зазначений у гарантійному талоні та описі товару. Гарантія поширюється на основний пристрій і не поширюється на комплектуючі: зарядні пристрої, Data-кабель, OTG кабель, хімічні елементи живлення, чохли, захисні плівки та інше.

При отриманні товару або оформленні покупки в роздрібному магазині обов'язково перевірте комплектність і працездатність пристрою і його комплектуючих (зарядних пристроїв, гарнітур, сполучних кабелів і перехідників) відсутність зовнішніх дефектів - механічних пошкоджень, слідів попадання вологи. Особливо важливим є коректність заповнення гарантійного талона, а саме наявність штампа магазину (на першій сторінці і відривних частинах на зворотному боці), найменування та серійного номера виробу (повинен відповідати номеру, зазначеному на корпусі пристрою і упаковці), дати продажу.

При виникненні гарантійного випадку зверніться, будь ласка, в один з наших авторизованих сервісних центрів, список яких представлений в розділі «Сервісні центри» для проведення гарантійного ремонту або зв'яжіться з фахівцем техпідтримки за номером: (067) 571-58-95. Гарантійний ремонт і обслуговування, в тому числі і гарантійна діагностика товару, проводиться за рахунок виробника при відсутності порушень умов експлуатації з боку споживача.
 
Якщо потрібно звернутися до авторизованого сервісного центру для проведення гарантійного ремонту необхідно:

  • Мати при собі товар у фабричній упаковці, укомплектований відповідно до комплектом поставки.
  • Мати з собою заповнений гарантійний талон встановленого зразка і документ, що підтверджує оплату за товар (касовий або товарний чек, видаткова накладна).
  • Максимально повно сформулювати характер дефекту і можливу причину його появи.
Товар не підлягає гарантійному ремонту або заміні у випадках:
  1. Закінчення терміну гарантійного обслуговування.
  2. Прошивки пристрою не офіційною прошивкою або спроби модифікації офіційної прошивки (отримання "root", розблокування завантажувача, видалення стандартних додатків входять до складу прошивки) або виконання будь-яких дій, пов'язаних з установкою неоригінальних ПО / ігор / програм, які привели до виходу пристрою з ладу або його неповною працездатності.
  3. Порушення правил, які вказані в супутніх експлуатаційних документах.
  4. Наявності механічних, пошкоджень і слідів попадання вологи.
  5. Виявлення несанкціонованого втручання в пристрій не фахівців авторизованого сервісного центру, порушення схоронності гарантійних пломб.
  6. Нема можливості ідентифікувати серійний номер в гарантійному талоні з серійним номером на пристрої або упаковці до нього.
  7. Використання програмного забезпечення, не передбаченого виробником.
  8. Підключення до виробу стороннього обладнання, що призвело до виходу з ладу самого виробу.
  9. Використання неякісних елементів живлення.
  10. Наявності несправностей, викликаних форс-мажорними природними явищами (пожежа, повінь, стихійне лихо, інше).
  11. Виход вироби з ладу трапився внаслідок експлуатації пристрою з несправними комплектуючими.
  12. Спроб зробити самостійний ремонт або ремонт не в авторизованому сервісному центрі.

Гарантійний ремонт не поширюється:

  • На аксесуари (зарядні пристрої, блоки живлення, навушники, USB-кабелі, перехідники, чохли та ін.), що входять в комплект товарів.
  • На несправності, які виникли в результаті попадання в виріб сторонніх предметів (пилу, рідини, комах або інших предметів).
  • Непрацездатність зовнішніх портів викликана зовнішнім механічним впливом.
  • На пошкодження, спричинені: невідповідністю параметрів живлення електричних мереж; нестабільним вхідною напругою; відсутністю заземлення; неправильним підключенням до електромережі.
Компанія ASSISTANT не несе відповідальності за можливу шкоду, який прямо або побічно було завдано реалізованої підприємством технікою, людям, домашнім тваринам або майну у випадках, якщо це сталося в результаті недотримання правил і умов експлуатації, умисних або необережних дій Споживача або третіх осіб.

Компанія ASSISTANT не надає жодних гарантій на встановлене програмне забезпечення, його якість, продуктивність, функціональність або можливість використання для конкретних цілей. Компанія ASSISTANT також не гарантує, що функції, що містяться в програмному забезпеченні, відповідатимуть конкретним вимогам і робота програмного забезпечення буде безперебійної та злагодженої. Таким чином, програмне забезпечення продається без гарантії якості, за винятком випадків, коли інше прямо вказано в письмовому вигляді.

Під безкоштовним сервісним обслуговуванням слід розуміти повністю безкоштовне для споживача усунення недоліків (дефектів) виробу, що виникли з вини виробника, але за умови дотримання умов експлуатації. У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено, якщо в ході діагностики були виявлені порушення гарантійних умов, які прописані в гарантійному талоні. Уповноважені сервісні центри, які мають право здійснювати гарантійний ремонт виробу, вказані в розділі «Сервісні центри».

Умови повернення чи обміну товару
Обмін і повернення продукції провадяться відповідно до чинного законодавства України. Несправність, пов'язана зі збоєм програмного забезпечення, не є підставою для повернення або обміну вироби.

Перш ніж скористатися даним правом, переконайтеся, що:
  1. Товар не пошкоджений, не має слідів використання;
  2. Збережена початкова комплектація;
  3. Збережена цілісність упаковки, всі заводські маркування та ярлики.
У разі виявлення істотних недоліків, пов'язаних з дефектом виробника, обмін і повернення товару здійснюються після підтвердження авторизованого сервісного центру. У разі наявності несуттєвих і відсутності істотних недоліків проводиться безкоштовний гарантійний ремонт.

Будь-які додаткові витрати, пов'язані з відправкою і одержанням товару в зв'язку з його обміном або поверненням, здійснюються за рахунок покупця.

Отримати додаткову консультацію з питань гарантійного ремонту, післягарантійного ремонту та технічної підтримки Ви зможете, звернувшись до нас по телефону (067) 571-58-95.